Bine ai (re)venit, Primăvaro!

În sfârșit prima zi de primăvară (oficială – 20 Martie) e aici. O dată cu ea, a ieșit și soarele pe cer. Am trecut de greul iernii (nu prea greu aici, în Irlanda), zăpada, ploile par departe tare. Soarele și-a luat rolul în serios, iar acum, strălucește puternic. Mi-a fost dor…

E un nou început și pentru mine.  Îmi tot spun de câteva zile că e timpul să scriu, să revin la ceea ce-mi făcea plăcere nu cu mulți ani în urmă. Azi pare ziua potrivită pentru asta. Tot azi pare ziua potrivită și pentru puțină leneveală, pentru că întotdeauna “mâine” e mai atrăgător să faci treabă decât “azi”. Ascultând muzică indie în surdină, cu soarele zâmbindu-mi călduros prin geam, cocoțată în mijlocul patului, cu laptopul în față … Da, azi pare o zi potrivită pentru un nou început!

Hello world! This is me și începuturile nu sunt punctele mele forte, but here I am, prezentându-mă. Sunt Diana, nice to meet you! 




Comentarii

Postări populare

Blog Archive